A „reklámajándék” történetét kezdjük kétezer évvel ezelőttről, és a Donátor fogalmától. Magának a szónak a jelentése ajándékozó. Már az ókeresztények az épületek, műtárgyak elkészítésére megbízó, adományozó személyt ábrázolták. Néha a mozaikokban, máskor dedikációs képen. Ez a szokás fennmaradt az évezredek alatt. Maga a reklámajándék ötlete csak annyiban különbözik, hogy itt már kisebb értékű és nagyobb mennyiségű tárgyakról is beszélünk, de a cél mit sem változott, az ajándékozó személyére, cégére irányítani a figyelmet.
Reklámajándék lehet bármi, amire az Ön logója felkerülhet. Éppen ezért kínálunk több ezer terméket, hogy a legszemélyesebbet tudják választani ügyfeleink. Feliratozásra pedig a szitanyomást, gravírozást kínáljuk.
Tökéletes megoldás, hisz olyan termékeket kínálunk itt, melyek nap mint nap szem elé kerülhetnek.